Luleå

Här kommer första inlägget i min nya blogg. Det skall bli kul att prova på bloggarnas värld. Jag har tidigare inte haft någon blogg, men bestämde mig för att prova att blogga om min favoritstad Luleå. Det finns inte så många sidor om Luleå och det tycker jag är synd eftersom det är en härlig stad. Om man skriver och berättar om Luleå kanske fler människor upptäcker staden och det blir fler turister både under sommaren och vintern. Jag är säker på att Luleå kan växa, men det behövs att många fler turister besöker staden. Det finns mycket att uppleva i Luleå, men det gäller att komma ut med budskapet.

Alla tycker om en riktigt kall svensk vinter, eller hur? Det kan man verkligen få i Luleå. I alla fall i år är det riktigt kallt och om man vill åka skidor behöver man inte vara rädd att sakna snö. Vad jag kan förstå kommer det att vara kallt hela denna vinter, i alla fall om man skall våga tro de som spår väder. Det är härligt för då lägger isen i bottenviken och det gör att man kan snöra på sig långfärdsskridskorna och ge sig ut. Om man vill vara med om en upplevelse som helar själen skall man prova på att åka skridskor på havet. Inget kan vara mer avkopplande än det. Man ger sig ut på vidderna en solig dag och kommer hem stärkt och lugn.

Jag kommer att bjuda på upplevelser i Luleå och trakterna kring staden allteftersom jag hinner med. Jag tror att du kommer att ha stor nytta av min blogg och att många människor skall upptäcka att det är härligt att åka till Luleå på semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0